19 Şubat 2013 Salı

"Yağış"dan sonra günəş çıxır


Uzun müddətdən bəri baxmaq istədiyim bir film var idi: Baran,yəni yağış. İranlı rejissor Məcid Məcidinin filmi. Məcidinin “Sərçələrin nəğməsi”,”Cənnətin rəngi” və “Cənnətin uşaqları” filmlərindən sonra bu filmin  də təsirli olacağına şübhə etmirdim. Və ehtimalım özünü doğrultdu..Məcidi izləyicini təsirləndirmək,bəzən də ağlatmaq üçün səy göstərir, bir az sentimentallıq edir. Bu bir az da pafoslu ola bilər. Amma nəsə o qədər də hiss olunmur. Nəzərə alsaq ki, tamaşaçılar bir çox hallarda elə sentimentallığa qaçır. İran filmlərinin özəlliyi ondandır ki,insana müəyyən dəyərləri öyrədir, unudulmuşları xatırladır, bir az tərbiyələndirir, mənəvi cəhətdən zənginləşdirir.Hollywood filmlərindən fərqli olaraq, heyvani yox, insani keyfiyyətləri göz önünə sərir. Məsələn,elə baxdığım filmdə qızın çətinliklərə və işinin çoxluğuna baxmayaraq göyərçinləri yemləməsi kimi..

  Bir də ən çox məşəqqətli həyatı,ən kasıb təbəqənin həyat tərzini göstərir,ən çox da reallıqları...
Məcidinin əsas qəhrəmanları uşaq və yeniyetmələrdi (baxdığım 4 filminə əsasən deyirəm) Elə rejissor özü də qeyd edir ki, “Uşaqların dünyası böyüklərin dünyasından daha təmizdir”.


Filmdə Tehranda bir tikintidə işləyən azəri Lətif adlı bir yeniyetməni görürük.Lətif dilli-dilavər biridi, tikintidə işləyənlər çay verir,bazarlıq edir və sairə.Günlərin bir günü burdakı işçilərdən biri düşüb ayağını sındırır.Dostu bu əfqan işçi- Nəcəfin yerinə onun azyaşlı oğlunu-Rəhməti işə götürməsini Memardan (tikintidə işləyənlərin bir növ böyüyü) xahiş edir.Rəhmətin yük daşımağa, ağır fiziki işləri görməyə gücü çatmır. Onun işini Lətiflə dəyişəndə Lətif az qala  əjdahaya dönür. Bundan sonra artıq o ağır işlərdə işləməlidi və işinin dəyişdirilməsinin tək səbəbkarı kimi Rəhməti görür. O dönüb-dolaşır bir yolla bunun qisasını ondan almağa çalışır.Ta ki bir gün onun qız olduğunu bilənədək..Beləcə, ona münasibət dəyişir. Bir az axmaq,dəcəl,şuluqçu Lətif bundan sonra tamam dəyişir. Həm də artıq o toz-torpağın içində də özünə baxmağa,əyin-başını səliqəyə salmağa başlayır.
 Müfəttişlər tez-tez tikintiyə gəlib burda qanunsuz əfqan işçilərinin işləyib-  işləmədiyilə maraqlanırlar.Növbəti dəfə gələndə onlar Rəhməti sorğu-suala tutmaq istəyirlər,o isə var gücüylə qaçır.Bu əsnada Lətif onun köməyinə çatır və onu müfəttişlərdən yayındıra bilir. Amma nəticədə tikintidə bütün əfqanların işləməsinə qadağa qoyulur. Artıq Rəhmət də işə gəlmir. Lətifin kədərli günləri başlayır,Rəhmət yoxdu deyə indi göyərçinləri də o yemləyir..
 Və bir gün bacısnın xəstə olması və kəndə getməsini bəhanə gətirib Memardan icazə alır.Əfqanların yaşadığı yerə gəlib çıxır,amma Soltanı(Nəcəfin dostu) tapa bilmir. Təsadüfən Rəhmətlə qarşılaşır,artıq onun harda yaşadığından xəbərdardı. Rəhmət ağır işlərdə işləyir,Lətif onun iş əsnasında buzlu suya yıxıldığını görür.Və tikintiyə qayıtdığında ağlayaraq Memardan ona indiyədək vermədiyi əmək haqqını istəyir. Bu pulları da Soltana təslim edir. Amma Soltan müəmmalı şəkildən ortadan yox olur.
Lətif qəpik-quruşla yığdığı bir az pulla Nəcəfə qoltuq ağacı alır.Nəcəf bu qoltuq ağacları ilə bir gün çıxıb tikintiyə, Memardan borc pul istəməyə gəlir.Amma Memarın verəcək qəpik-quruşdan savayı heç nəyi olmur.Bunu eşidən Lətif kimliyindən(şəxsiyyət vəsiqəsindən) belə vazkeçir. Onu müəyyən məbləğə satıb pulu Nəcəfə gətirir.Amma öz adıyla deyil, Memarın adı ilə.Lətifin kimliyindən-özündən belə vazkeçməsi, Nəcəfə qoltuq ağacı alması,qazandığı pulları Rəhmət və ailəsinə verməsi artıq onun nə qədər dəyişdiyini göstərir.Sevgi hər şeydən önə keçir..
... Nəcəf də və təbii ki, Rəhmət də Əqanıstana getməlidirlər.Lətif onları yola salır.Filmdə qızın yol üçün nəzərdə tutulan azuqəni dağıtması, Lətifin ona kömək etməsi və baxışması son “akkordlardandı”.Rəhmət gedir və özündən sonra palçıqda ayaq izini saxladır.Lətif sevgi və ümidlə o izə baxır, yağış yağır...Hər yağış sonrası günəş çıxır axı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder