Filmə
baxanda ən çox bu haqda düşündüm: mənim bu qədər sevməyə geniş ürəyim varmı?Tutaq ki, lap çox sevdim, bəs
bu qədər qayğıkeş, sadiq ola bilərəmmi? Kiminsə qulluğunda durmaqdan savayı, xəstə, özündə
olmayan, hətta altını batıran birinin qulluğunda hövsələylə durmaq üçün nə qədər
böyük ürək tələb olunur?Bu suallar qorxutdu məni, əlimdən o qədəri gəlməz deyə...
Film təqaüdçü
keçmiş musiqi müəllimləri Anna və Jorj Loranların konsertdə olmaları ilə
başlayır. Keçmiş şagirdləri və hazırda məşhur olan pianoçu Aleksandrın
konsertidi. Evə gəlirlər və qocaların bir-birinə sevgisi davranışlarından belə
hiss olunur.”Evlilik sevgini öldürür”deyiminin
üstündən yekə bir xətt çəkirsən bu “mənzərə” qarşısında.Annanın insult keçirib
bədəninin yarısının iflic olması ilə qocaların dramı başlayır.Jorj yoldaşına
söz verib: onu xəstəxanada yatırtmayacaq.Və beləliklə,özü onun qulluğunda
dayanır.Anna ağrıdan zarıyır,əzab çəkir.Yerini batırdığına görə utanır,bunun əzabı
da ağrılarının üstünə gəlir.Qızları Eva arabir gəlib baş çəkir,ağlayır və
gedir.
Jorjun səbrlə
Annaya uşaqlıq əhvalatlarını danışması və Annanın “bunu mənə heç vaxt
danışmamısan” deməsi təsirlidi.Jorjun bu əhvalatları uydurduğu,sırf Anna sakitləşsin,çığırtıları
səngisin,rahatlaşsın deyə danışdığı qənətinə varırsan..
Bütün günü sevdiyin insanın dəhşətli
çığırtılarını eşitməkdən də faciəvi bir şey var:onu öldürmək.Jorj Annanı
yastıqla boğur,sevdiyinin daha çox əzab çəkməsinə icazə vermir.Ona ən gözəl paltarını geyindirir,ətrafını
gül-çiçəklə bəzəyir.
Finalda
qoca Annanın mətbəxdən səsini eşidir.O,qabları yuyur və sağlamdı.İkisi
geyinib evdən çıxırlar.Sən bilmirsən,Jorj Annanın xəyalı ilə gəzməyə
çıxır,yoxsa elə ikisi də ruhdu.Bəlkə də Anna Jorju intihara aparır,beləcə,öz
qisasını almış olur.Bilmək olmur..
![]() |
Qocalar iş başında. Soldan sağa:Haneke,Riva və Trentinyan |
Rejissor
qeyd edir ki, ”bu filmi Jan Lui
Trentinyan və İmmanuell Riva olmadan təsəvvür edə bilmirəm,onlara çox şey
borcluyam”.Doğurdan da belədi.Əlbəttə, Haneke bizdən yaxşı bilər qiymətləndirməyi.
Özü film haqqında belə
deyir: “Həyatla imtahan bitmək bilmir. Qocalıq sevgi anlayışımızın,daha doğrusu, insanlığımızın bəlkə də sonuncu
imtahanıdır.Qocalığın gətirdiyi kamilləşmə,müdriklik
bədənin çarəsizliyinə dərman ola bilərmi?!İnsan cismani olaraq çökəndə nə qədər
qürurlu olur?!Mən bununla maraqlanıram.Özümü bu yaşda,70 yaşında daha
ağıllanmış,müdrik hiss etmirəm...”
“Bu,ölüm haqqında bir
film deyil.Sevdiyiniz biri gözünüzün önündə əzab çəkərkən həyatla necə mübarizə
etməyi anlatmağa çalışdım,sevgi və bağlılığın mənasını axtardım.Qocalıqla bağlı
çox film çəkilmir.Təəssüf ki,bu mövzuda filmlərin çox pul gətirməyəcəyi,tamaşaçı
toplanmayacağı düşünülür,çəkilənlərin də əksəriyyəti komediyadı.Həqiqətləri görmək istəmirlər,onlar
palaz altına süpürülür”.
Rejissor,Loranların
yeganə övladı Eva haqqında da reportajlarında rəy bildirir.Tamaşaçıların bəlkə də əksəriyyətinin günahlandırdığı obrazı normal həyatını davam etdirməyə çalışan biri
olaraq təyin edir: “Bəzi hadisələr nəticəsində ailə fərdləri bir-birlərindən
ayrı düşə, uzaqlaşa bilərlər, bu normaldır.Bir cəmiyyət tənqidi etmə niyyətində
deyiləm”.
Rejissor filmi izləyənlərin bir çoxunun sevgi anlayışını sınaqdan keçirəcək.İndiyədək
sevgiyə necə tərif veriridin?!Ümumiyyətlə,sevginin tərifi varmı,yoxsa onun
haqqında danışmaq lazım deyil,elə adına müvafiq mücərrəddir?!
Film təsirli
idi, sözsüz.Amma rejissor həddindən artıq sentimentallığa da qaçmayıb.Türkər
demişkən” duyqu sömürüsü”etmək üçün heç cəhd də etməyib.İzləyicinin ağlamasını
da kövrəlməsini də öz ixtiyarıda buraxıb.Rejissor ən çox düşündürə bilib..
Sevgi yaşayarsa,qocalıqda özünün ən ali mərhələsinə varar,müdrikləşər..Sevgi ölümlə üzləşəndə,onun bir addımlığında çətin olmalıdı…Bir də səndən kiməsə mərhəmət,qayğıkeşlik göstərmək tələb olunanda...
Sevgi yaşayarsa,qocalıqda özünün ən ali mərhələsinə varar,müdrikləşər..Sevgi ölümlə üzləşəndə,onun bir addımlığında çətin olmalıdı…Bir də səndən kiməsə mərhəmət,qayğıkeşlik göstərmək tələb olunanda...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder